دانلود آهنگ|موزیک|فیلم|عکس|جک

دانلود آهنگ|موزیک|فیلم|عکس|جک

دانلود آهنگ|موزیک|فیلم|عکس|جک

دانلود آهنگ|موزیک|فیلم|عکس|جک


دانلود اهنگ
چتx
دانلود فیلم
آهنگ جدید
دانلود
عکس
اهنگ
دانلود آهنگ
بازی
سامانه سجاد
داعش
مرتضی پاشایی
یارانه
اپارات
آپارات
ورزش

  • ۰
  • ۰
  1. کاری به تصمیم منصوریان ندارم/ از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده اند

    2 ساعت قبل ... پیشنهادم از پرسپولیس الان جدی است اما پیش از برگزاری جام حذفی فقط تمرکزم روی
    نفت بود. - کد خبر: 104236 تعداد بازدید.

    www.ghatreh.com/.../کاری-تصمیم-منصوریان-ندارم-پرسپولیس-پیشنهاد- جدی-داده-اند - ذخیره شده - مشابه
  2. کاری به تصمیم منصوریان ندارم/ از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده‌اند

    3 ساعت قبل ... به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، علیرضا عزتی در رابطه با آغاز مذاکرات باشگاه
    نفت با بازیکنان اظهار داشت: من چند روزی مسافرت بودم و صبح امروز ...

    www.jamnews.ir/textversion/detail/news/492255/182‏ - ذخیره شده - مشابه
  3. کاری به تصمیم منصوریان ندارم از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده‌اند ...

    کاری به تصمیم منصوریان ندارم از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده‌اند-جام نیوز|خبر
    پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.

    khabarpu.com/h.php?t=169-xDETAIL-xNEWS...t...jvk‏ - ذخیره شده - مشابه
  4. کاری به تصمیم منصوریان ندارم/ از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده‌اند ...

    کاری به تصمیم منصوریان ندارم/ از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده‌اند - اخبار
    فارسی.

    iran1404.com/?p=289693‏ - ذخیره شده - مشابه
  5. پادوانی: از سپاهان پیشنهاد جدی دارم | ورزش 3

    3 روز پیش ... لئوناردو پادوانی در پایان لیگ قراردادش با نفت تهران به پایان رسیده و باید به لیگ
    برزیل بازگردد. ... سپاهان هم به من پیشنهاد داده اما صحبت‌هایم هنوز خیلی جدی نشده است.
    پادوانی درباره ... نوری: جدایی از پرسپولیس برایم سخت است.

    www.varzesh3.com/news/1245903/16-09‏ - ذخیره شده - مشابه
  6. صادقیان: دوست ندارم کسی برای ماندنم در پرسپولیس پیشقدم شود - تی ...

    3 ساعت قبل ... کاری به تصمیم منصوریان ندارم/ از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده اند کاری به
    تصمیم منصوریان ندارم/ از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده اند

    tnews.ir/news/791A43034614.html?h=1‏ - ذخیره شده - مشابه
  7. پرسپولیس باید شرایط سیدجلال را بپذیرد - تی نیوز

    2 ساعت قبل ... کاری به تصمیم منصوریان ندارم/ از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده اند کاری به
    تصمیم منصوریان ندارم/ از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده اند

    tnews.ir/news/FAD243035395.html?h=1‏ - ذخیره شده - مشابه
  8. ایرانپوریان: اهل بازارگرمی نیستم اما پرسپولیس به من پیشنهاد داده

    29 مه 2015 ... وی در مورد درخواست پرسپولیس و اینکه مذاکرات جدی بوده است یا نه گفت: آنها یک
    پیشنهاد جدی را داده اند و من فرصت فکر کردن خواسته ام و فعلا در ...

    sporttv.ir/.../ایرانپوریان:-اهل-بازارگرمی-نیستم-اما-پرسپولیس-به-من- پیشنهاد-داده - ذخیره شده - مشابه
  9. افکارنیوز - پیشنهاد اروپایی برای ستاره پرسپولیس

    8 ساعت قبل ... من به عنوان مدیر برنامه های مهدی طارمی از زمانی که کار این بازیکن را به ... ای که گذشت
    از پرتغال و بلژیک دو تیم به وی پیشنهاد داده اند که نمی توانم اسم ...

    www.afkarnews.ir/vdcfymdjcw6d0xa.igiw.html‏ - ذخیره شده - مشابه
  10. بازیکنی که قهرمانی را از تراکتورسازی گرفت به برزیل برمی‌گردد؟

    2 روز پیش ... 15 ژوئن هم ITC من به طور اتوماتیک به برزیل بازمی‌گردد و باشگاه برزیلی ... بله
    سپاهان هم به من پیشنهاد داده اما صحبت‌هایم هنوز خیلی جدی نشده است.

    khabaronline.ir/.../detail/424970/sport/premiere-league‏ - ذخیره شده - مشابه
Q
  • ۹۴/۰۳/۲۴
  • malek maleki

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی