دانلود آهنگ|موزیک|فیلم|عکس|جک

دانلود آهنگ|موزیک|فیلم|عکس|جک

دانلود آهنگ|موزیک|فیلم|عکس|جک

دانلود آهنگ|موزیک|فیلم|عکس|جک


دانلود اهنگ
چتx
دانلود فیلم
آهنگ جدید
دانلود
عکس
اهنگ
دانلود آهنگ
بازی
سامانه سجاد
داعش
مرتضی پاشایی
یارانه
اپارات
آپارات
ورزش

  • ۰
  • ۰
  1. جام نیوز - نسخه ی متنی - کاری به تصمیم منصوریان ندارم/ از ...

    3 ساعت قبل ... به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، علیرضا عزتی در رابطه با آغاز مذاکرات باشگاه
    نفت با بازیکنان اظهار داشت: من چند روزی مسافرت بودم و صبح امروز ...

    www.jamnews.ir/textversion/detail/news/492255/182‏ - ذخیره شده - مشابه
  2. کاری به تصمیم منصوریان ندارم/ از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده اند

    2 ساعت قبل ... پیشنهادم از پرسپولیس الان جدی است اما پیش از برگزاری جام حذفی فقط تمرکزم روی
    نفت بود. - کد خبر: 104236 تعداد بازدید.

    www.ghatreh.com/.../کاری-تصمیم-منصوریان-ندارم-پرسپولیس-پیشنهاد- جدی-داده-اند - ذخیره شده - مشابه
  3. کاری به تصمیم منصوریان ندارم از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده‌اند ...

    کاری به تصمیم منصوریان ندارم از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده‌اند-جام نیوز|خبر
    پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.

    khabarpu.com/h.php?t=169-xDETAIL-xNEWS...t...jvk‏ - ذخیره شده - مشابه
  4. کاری به تصمیم منصوریان ندارم/ از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده‌اند ...

    کاری به تصمیم منصوریان ندارم/ از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده‌اند - اخبار
    فارسی.

    iran1404.com/?p=289693‏ - ذخیره شده - مشابه
  5. وی ام نیوز | استقلال در خواستی برای منصوریان به ما نداد/ لیست ...

    استقلال در خواستی برای منصوریان به ما نداد/ لیست سرمربی را جذب می‌کنیم. ... کاری
    به تصمیم منصوریان ندارم/ از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده‌اند. 46 دقیقه قبل 0.

    vmnews.ir/item-39303-استقلال-در-خواستی-برای-منصوریان-به-ما-ند‏ - ذخیره شده - مشابه
  6. وی ام نیوز | پورحیدری:روی منصوریان سرمایه گذاری کنیم - vmnews.ir‏

    عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ادعا می‌ کند که از مذاکره این باشگاه با منصوریان
    خبر داشته ... کاری به تصمیم منصوریان ندارم/ از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده‌اند
    .

    vmnews.ir/item-40430-پورحیدری-روی-منصوریان-سرمایه-گذاری-کنیم‏ - ذخیره شده - مشابه
  7. صادقیان: دوست ندارم کسی برای ماندنم در پرسپولیس پیشقدم شود - تی ...

    3 ساعت قبل ... صادقیان: دوست ندارم کسی برای ماندنم در پرسپولیس پیشقدم شود. ... کاری به
    تصمیم منصوریان ندارم/ از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده اند کاری ...

    tnews.ir/news/791A43034614.html?h=1‏ - ذخیره شده - مشابه
  8. بعید می‌دانم بندی در قرارداد منصوریان باشد که به او اجازه جدایی بدهد/کار ...

    9 ساعت قبل ... بعید می‌دانم بندی در قرارداد منصوریان باشد که به او اجازه جدایی بدهد/کار استقلال ... آن
    را بررسی خواهیم کرد که البته تصمیم ما هیأت امنای باشگاه نفت است. ... من برای
    منصوریان احترام ویژه‌ای قائلم و هیچ علاقه‌ای به جدایی او ندارم و باید ...

    www.parsnews.com/.../280722-بعید-می-دانم-بندی-در-قرارداد-منصوریان- باشد-که-به-او-اجازه-جدایی-بدهد-کار-استقلال-درست-نبود-بدون-اط... - ذخیره شده - مشابه
  9. 90/با تصمیمات منصوریان مشکلی ندارم

    21 آوریل 2015 ... 90/با تصمیمات منصوریان مشکلی ندارم ... 90: باخت نفت به ذوب‌آهن‌ کار تیم را سخت
    کرد ولی قبول داری قهرمانی دست ... من از این بابت مشکلی ندارم.

    www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=119427‏ - ذخیره شده - مشابه
  10. صادقیان: تا پنج روز مانده به پایان فصل نقل و انتقالات منتظر - کلینتون

    3 ساعت قبل ... کاری به تصمیم منصوریان ندارم/ از پرسپولیس به من پیشنهاد جدی داده‌اند .... آمدن
    منصوریان به استقلال در گرو تصمیم وزیر است · محمودی : در ست دوم ...

    clinton.ir/?p=263897‏ - ذخیره شده - مشابه
Q
  • ۹۴/۰۳/۲۴
  • malek maleki

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی